II Kongres AK – niezbędnik uczestnika.

Szanowni Państwo,

krakow2kongresinformuję,  że osoby, które nie zgłosiły wcześniej swojego uczestnictwa nie będą mogły uczestniczyć w sesjach w filharmonii ? dlatego też proszę uczestników o  przychodzenie do filharmonii z identyfikatorami  – osoby bez identyfikatorów nie będą mogły być wpuszczone na salę.  Identyfikatory wraz z materiałami konferencyjnymi będą do odebrania w recepcji.

Podaję najważniejsze informacje związane z kongresem:

1. Noclegi ? hotel Żaczek Al. 3 Maja 5; Recepcja w hotelu będzie czynna w czwartek od godz. 12.00. do ok.22, w piątek od 9 rano w Filharmonii (uL. Zwierzyniecka 1)

2. Parkowanie  w Krakowie na ulicach w sąsiedztwie hotelu jest płatne od poniedziałku do piątku włącznie.

3. Dojazd do hotelu z dworca PKP: należy dojść do dworca autobusowego ?Dworzec Główny Zachód ? ul. Pawia i stamtąd autobusem nr 179, lub 304 do przystanku Cracovia ? czas jazdy 13-15 min.

4. Bilety ? normalne, ulgowe (emeryci) i przejazd bezpłatny dla osób po 70 roku życia

5. Ceny biletów ?normalne  jednorazowe ? 3,80;  20 min.  ? 2,80; 40 min. ? 3,80; Ulgowe ? 50% ceny normalnego. Bilety można kupić  na początkowych przystankach, w kioskach z gazetami, w niektórych autobusach i tramwajach są automaty, na niektórych przystankach

6. Dojazd z Dworca PKP do Sanktuarium Bożego Miłosierdzia ponad 20 min.)

– tramwaj nr 3 do Pl. Bohaterów Getta, tam przesiadka w tramwaj 19 wysiąść na przyst. Sanktuarium Bożego Miłosierdzia

– tramwaj nr 18 do przyst. Stradom, tam przesiadka w tramwaj nr 8,  wysiąść na przyst. Sanktuarium Bożego Miłosierdzia

– tramwaj nr 10 do przyst. Łagiewniki tam przesiadka w tramwaj nr 8,  wysiąść na przyst. Sanktuarium Bożego Miłosierdzia

7. Dojazd z Dworca PKP do kosc. Sw. Piotra i Pawła ? tramwaj nr 2 (kierunek Salwator) wysiąść na pl. W. Świętych ( 8 min. jazdy)

Dojazd z Dworca PKP do Filharmonii – tramwaj nr 2 wysiąść na  przyst. Filharmonia ? 9 min. jazdy

Dojazd z Dworca PKP na Wawel ? tramwaj nr 18 lub 10 ? 5 min. jazdy

8. Szczegółowe  informacje dotyczące posiłków itp. znajdą Państwo w teczce z materiałami konferencyjnymi  – do odbioru w recepcji.

9, Prosimy o zabranie sztandarów diecezjalnych, emblematów itp. ? będą wykorzystane na rozpoczęcie w Sanktuarium  oraz w niedzielę podczas uroczystego przemarszu

10. Zapraszamy w strojach regionalnych na niedzielne uroczystości

11. Księża proszeni są o zabranie alb i stuł.

 

pobierz info.: info